Наші меблі створені таким чином, щоб слугувати вам довгі роки. Однак, натуральне дерево – це природній матеріал, який потребує бережного ставлення та догляду. Досить рідко, але інколи трапляються небажані випадки. Тому, ми надаємо гарантію на наші вироби, щоб покупка для вас була приємною та безпечною.

Загальні умови гарантії

  • На всі столи та стільці OLEKSENKO діє гарантія 18 місяцівз моменту придбання;
  • Гарантійне обслуговування включає проведення ремонтних робіт, заміну дефектних частин, або повну заміну виробу, залежно від ситуації;
  • Недоліки, виявлені під час дії гарантії, що виникли з вини виробника, виправляються протягом 30 календарних днів з моменту звернення покупця;
  • Усі транспортні витрати пов’язані із виправленням недоліків несе продавець.

Випадки, що підпадають під гарантію

  • Розсихання або деформація конструкції, тріщини на поверхні дерев’яних частин, що виникли з вини виробника;
  • Відслоювання фарби, що виникло з вини виробника;
  • Погана робота механізмів, або з’єднань.

Випадки, що не підпадають під гарантію

  • Оскільки дерево є унікальним природним матеріалом, що має відмінності кольору і текстури, тому виробник не гарантує повну відповідність тону та текстури придбаного товару наявним зразкам в магазині. Наявність сучків, або відмінність текстури не є гарантійним випадком.
  • Механічні пошкодження поверхні або каркасів, які є наслідком порушення умов експлуатації (подряпини, зколи, псування покриття, плями від фарби та інше);
  • Розсихання, тріщини поверхні, деформація поверхонь, та інші дефекти які є наслідком порушення правил експлуатації (надмірна вологість приміщення, тривала дія води або агресивних речовин, експлуатація меблів назовні приміщень, різкі перепади температури та вологості, та інше).

Компанія залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні таких випадках:

  • Виявлення порушення умов вологості та температурних показників в приміщенні експлуатації/зберігання;
  • Розміщення у безпосередній близькості, або під меблями нагрівальних приладів.
  • Виявлення змін та доповнень конструкції, виконаних третіми особами без погодження із виробником, що могли вплинути на якість виробу;
  • Виявлення пошкоджень упаковки, які доводять механічні пошкодження виробу при транспортуванні засобами покупця, або іншими транспортними компаніями.

Перехід відповідальності при доставці кур’єрською службою компанії OLEKSENKO

  • При доставці і складанні товару кур’єрською службою OLEKSENKO, покупець або його представник має перевірити комплектність та зовнішній вигляд товару після складання спеціалістами продавця;
  • Якщо доставка відбувається без складання, покупець або його представник, має перевірити цілісність упаковки та відповідність маркування товарів даним видаткової накладної;
  • Товар вважається прийнятим по кількості та якості з моменту підписання видаткової накладної;
  • Перехід відповідальності за втрату або псування товару відбувається у момент підписання видаткової накладної;
  • Претензії щодо зовнішнього вигляду та комплектності виробів приймаються протягом трьох днів з моменту приймання-передачі товару.

Перехід відповідальності при доставці іншими кур’єрськими службами

  • При відправленні товару через кур’єрські служби, товар вважається прийнятим з моменту підписання товарно-транспортної накладної кур’єрської служби;
  • Перехід відповідальності за втрату або псування товару відбувається у момент підписання товарно-транспортної накладної кур’єрської служби;
  • При виявленні пошкоджень упаковки товару в складі кур’єрської служби, покупець має зберегти упаковку і одразу повідомити продавця про наявність пошкоджень;

Претензії щодо комплектності, та якості товарів, доставлених кур’єрською службою, приймаються протягом трьох днів з моменту отримання, за умови збереження упаковки.